meivakantie week 1 - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van hoi doei - WaarBenJij.nu meivakantie week 1 - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van hoi doei - WaarBenJij.nu

meivakantie week 1

Blijf op de hoogte en volg hoi

02 Mei 2016 | Nederland, Hoofddorp

deze week heb ik eigenlijk niets bijzonders gedaan, vooral veel youtube gekeken. maandag ben ik naar t dorp gegaan en heb ik nog wat zomerkleding gekocht. ik heb met Nicole afgesproken om een cadeautje voor demi te kopen en we kregen gratis eten bij de jumbo. verder ben bij familie geweest en met koningsdag heb ik ook niet echt veel gedaan. ik ben gewoon ff naar het winkelcentrum geweest, maar dat was eigenlijk heel saai. en verder heb ik veel geslapen dusjaa, vet saai dit. doeiiiii!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

hoi

Actief sinds 02 Mei 2016
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 982

Voorgaande reizen:

25 April 2016 - 01 Mei 2016

meivakantie week 1

Landen bezocht: